sobota, 20 kwietnia 2013



Serial, co to jest? Ty wiesz, Ja wiem, On wie, Ona wie. Określmy wpierw co komu się podoba np.:

  1. Dynastia ( Dynasty) cudowny serial z lat 80, przyciągał tłumy widzów w niedzielne wieczory.
  2. Dynastia Tudorów: to już trochę nowszy i wiele razy nagradzany serial.
  3. Miasteczko Twin Peaks : cudowny serial lat 90 i także tłumy widzów przed telewizorem.
  4. Moda na Sukces: co niektórzy mówią na te dzieło sztuki ( sarkazm) TASIEMIEC, ale powiedzmy prawdę w oczy, on już się ciągnie od 87 roku.
  5. Californication : David Duchowny, Ja go poznałem po raz pierwszy oglądając: Z Archiwum X.
  6. Przyjaciele, Dr Mouse, Zagubieni, Spartacus no i wiele innych tzw. tasiemców

Gra o Tron…. Dawno nie wciągną mnie tak film, jak ten o to serial. Obejrzałem pod rząd 7 odcinków. HBO robi dla świata niewiarygodnie dobre filmy odcinkowe i jednym z nich jest właśnie Gra o Tron. Akcja filmu toczy się w świecie siedmiu rodów, które walczą między sobą o żelazny tron. Przez dwa sezony akcja była bardzo zawiła, wiele dialogów, różne wątki tzw. opis wszystkiego, co widzimy, co nas otacza. Już na koniec drugiego sezonu zobaczyliśmy pierwszą bitwę, więc wiadomo, co nam trzeci sezon zwiastuję. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz