piątek, 5 lipca 2013

Iluzja / Now You See Me

Byłem w Kinie
4+




    Kupiłem chusteczki do wycierania okularów 3D i wybrałem się do kina na World war Z. Ale tylko się wybrałem, bo faktycznie trafiłem na film pt. ILUZJA. Nie żałuję, film staną na wysokości zadania, choć druga połowa trochę była mało zgrana, tak jak by zabrakło pomysłów. Jednak całość z zaskakującą końcówką dało dobry film. Morgan Freeman jak zawsze w dobrej formie, Woody Harrelson w dowcipnej roli, Mark Ruffalo, na pewno znany z ról „ Droga do Przebaczenia” „ Wyspa Tajemnic” „ Avengers”. Co skłoniło mnie do zmiany repertuaru, przypomniałem sobie dwa filmy, które zahaczają  tematykę „ Prestiż” ChristopheraNolana z 2006 roku i „ Incepcja” Chrisophera Nolana z 2010 roku, jak dla mnie filmy wybitne. Nie będę się więcej rozpisywał, opis filmy jest dostępny wszędzie, z mojej strony film polecam, jest warty obejrzenia, oby nie na ekranie monitora 18 cali, bo straci wtedy swój koloryt.


































  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz