poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Millerowie / We're the Millers


Millerowie



Byłem w kinie
4+

Komedię nie jest łatwo zrobić. O co chodzi w dobrej komedii: trzeba się śmiać, dużo śmiać i to chyba jest najważniejsze. Millerowie jest właśnie taką komedią, trochę zboczoną, ale nie wulgarną, wszystkie dialogi są zrównoważone i nie przesadne, bawimy się kiedy trzeba. Na Sali było sporo osób i większość śmiała się podobnie, w tych samych momentach co Ja, może Ja trochę więcej , ale było z czego.
Nie lubię komedii sztucznie napychanych żartami, których nikt nie rozumie. Myślę sobie co Ja tu robię, przyszedłem się wyluzować, pobawić się, a tu co: katastrofa. Millerowie nie należą do takich filmów i dla tego dałem im 4+ w skali do 6.



Jeszcze chce dodać że zawsze rozbraja mnie ten aktor Luis Guzmán, w tym filmie jest policjantem ............ sami zobaczcie 

Jennifer Aniston - znana z serialu Przyjaciele i nie tylko








Ed Helms - pan Kac Vegas






Galeria zdjęć z filmu

















Trailer









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz